Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дідук-Ступ’як Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Філософські концепти лінгвометодичної технології "інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови” [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.008 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Взаємодія традиційних і новітніх підходів до вивчення пунктуації у 8 класі [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.064 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Психологічний вимір інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови як рідної і як державної [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 29. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_29_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.606 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Дискурсно-текстологічний і прагматико-комунікативний аспекти лінгвометодичної інноваційної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_17
З’ясовано лінгвістичні засади лінгводидактичної інноваційної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови", які базуються на досягненнях прагматичної, когнітивної та комунікативної лінгвістик. Розглянуто п’ять найбільш активно вживаних у шкільній практиці навчальних підходів до вивчення мови: комунікативно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, компетентнісний, дискурсно-текстоцентричний і соціокультурний, а також лексико-фразеологічний та граматичний рівні мови у прагматичному аспекті. Розкрито методичні принципи комунікативно зорієнтованого вивчення лексики та граматичних явищ української мови у процесі застосування вказаної авторської макротехнології.Установлены лингвистические основы лингводидактичной инновационной макротехнологии "Интеракция разнотипных подходов к изучению украинского языка", которые базируются на достижениях прагматической, когнитивной и коммуникативной лингвистик. Рассмотрены пять наиболее активно применяемых в школьной практике учебных подходов к изучению языка: коммуникативно-деятельностный, личностно ориентированный, компетентностный, дискурсно-текстоцентричный и социокультурный, а также лексико-фразеологический и грамматический уровни языка в прагматическом аспекте. Раскрыты методические принципы коммуникативно ориентированного изучения лексики и грамматических явлений украинского языка в процессе применения указанной авторской макротехнологии.The article deals with linguistic principles of linguodidactic innovative macrotechnology «Interaction of different types of approaches to the study of the Ukrainian language», which are based on the achievements of pragmatic, cognitive and communicative linguistics. The author defines five most often used in school practice teaching approaches to language learning: communication and activity, personality oriented, competence, discourse and textcentric, sociocultural. There have been considered the lexical-phraseological and grammatical levels of language in pragmatic aspect.
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.184 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Лінгводидактичні можливості корпусної лінгвістики [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Дідук-Ступ’як Г. 
Питання інтеракції в когнітивно-комунікативному контексті [Електронний ресурс] / Г. Дідук-Ступ’як // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 1. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.848 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі вивчення української мови [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 3. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2015_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 493.876 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Навчальний потенціал інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 64. - С. 399-403. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_64_85
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.443 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Дідук-Ступ’як Г. 
Процедура застосування технології інтеракції різнотипових підходів у ході мовленнєвої підготовки майбутніх педагогів за європейською кредитно- трансферною системою [Електронний ресурс] / Г. Дідук-Ступ’як // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 2. - С. 107-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.159 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Вивчення української мови як іноземної крізь призму міжкультурної комунікації [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2015. - Вип. 44. - С. 85-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2015_44_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 718.91 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського