Пошуковий запит: (<.>A=Дідук-Ступ’як Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Дідук-Ступ’як Г. І. Філософські концепти лінгвометодичної технології "інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови” [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_2_4
|
2. |
Дідук-Ступ’як Г. І. Взаємодія традиційних і новітніх підходів до вивчення пунктуації у 8 класі [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_23
|
3. |
Дідук-Ступ’як Г. І. Психологічний вимір інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови як рідної і як державної [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 29. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_29_10
|
4. |
Дідук-Ступ’як Г. І. Дискурсно-текстологічний і прагматико-комунікативний аспекти лінгвометодичної інноваційної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_17 З’ясовано лінгвістичні засади лінгводидактичної інноваційної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови", які базуються на досягненнях прагматичної, когнітивної та комунікативної лінгвістик. Розглянуто п’ять найбільш активно вживаних у шкільній практиці навчальних підходів до вивчення мови: комунікативно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, компетентнісний, дискурсно-текстоцентричний і соціокультурний, а також лексико-фразеологічний та граматичний рівні мови у прагматичному аспекті. Розкрито методичні принципи комунікативно зорієнтованого вивчення лексики та граматичних явищ української мови у процесі застосування вказаної авторської макротехнології.Установлены лингвистические основы лингводидактичной инновационной макротехнологии "Интеракция разнотипных подходов к изучению украинского языка", которые базируются на достижениях прагматической, когнитивной и коммуникативной лингвистик. Рассмотрены пять наиболее активно применяемых в школьной практике учебных подходов к изучению языка: коммуникативно-деятельностный, личностно ориентированный, компетентностный, дискурсно-текстоцентричный и социокультурный, а также лексико-фразеологический и грамматический уровни языка в прагматическом аспекте. Раскрыты методические принципы коммуникативно ориентированного изучения лексики и грамматических явлений украинского языка в процессе применения указанной авторской макротехнологии.The article deals with linguistic principles of linguodidactic innovative macrotechnology «Interaction of different types of approaches to the study of the Ukrainian language», which are based on the achievements of pragmatic, cognitive and communicative linguistics. The author defines five most often used in school practice teaching approaches to language learning: communication and activity, personality oriented, competence, discourse and textcentric, sociocultural. There have been considered the lexical-phraseological and grammatical levels of language in pragmatic aspect.
|
5. |
Дідук-Ступ’як Г. І. Лінгводидактичні можливості корпусної лінгвістики [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_21
|
6. |
Дідук-Ступ’як Г. Питання інтеракції в когнітивно-комунікативному контексті [Електронний ресурс] / Г. Дідук-Ступ’як // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 1. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_1_22
|
7. |
Дідук-Ступ’як Г. І. Формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі вивчення української мови [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 3. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2015_3_15
|
8. |
Дідук-Ступ’як Г. І. Навчальний потенціал інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 64. - С. 399-403. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_64_85
|
9. |
Дідук-Ступ’як Г. Процедура застосування технології інтеракції різнотипових підходів у ході мовленнєвої підготовки майбутніх педагогів за європейською кредитно- трансферною системою [Електронний ресурс] / Г. Дідук-Ступ’як // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 2. - С. 107-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_2_16
|
10. |
Дідук-Ступ’як Г. І. Вивчення української мови як іноземної крізь призму міжкультурної комунікації [Електронний ресурс] / Г. І. Дідук-Ступ’як // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2015. - Вип. 44. - С. 85-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2015_44_10
|